Thursday, October 13, 2016

Draad 1 ) Vrae Vir Nfa Eieu Reëls

Draad: 1) Vrae vir NFA EIEU Reëls 1) Vrae vir NFA EIEU Reëls NFA Compliance Reël 2-43 (b) Vraag: Hoekom is die NFA instelling van hierdie nuwe reëls? A. Wanneer dit kom by die oplê Eerste In First Out uitvoering (EIEU), die NFA houding is dat EIEU bied meer deursigtigheid aan kliënte, bied 'n meer akkurate prentjie van die P / L op verskeie posisies as die lees van wins of verlies op 'n individuele posisie . Vraag: Wat is die eerste in eerste uit (EIEU)? Antwoord: Ten eerste in eerste uit beteken eenvoudig dat wanneer jy meer posisies in dieselfde geldeenheid paar, die posisie wat die eerste keer oopgemaak sal die eerste wees gesluit wees. Dit uitvoering proses is die algemene praktyk in die VSA aandele en futures markte. Vraag: Hoekom sal voldoen aan die EIEU reël vereis dat ek die vermoë om stop-verlies en beperking bestellings asook die vermoë om posisies te sluit uit die poste venster oop te verloor? A. keerverlies en perke bestellings nie noodwendig die oudste posisie te sluit op 'n geldeenheid paar eerste. Dieselfde geld vir die vermoë om 'n posisie te sluit uit die poste venster oop. Die gebruik van stops en Limits Na 31 Julie Kliënte van FXCM LLC V. Kan ek plaas tot stilstand kom en perke ná 31 Julie? A. Jy sal in staat wees om toegang bestellings gebruik om tot stilstand kom en perke plaas na 31 Julie 2009. Inskrywingsvorms bestellings verskaf die vermoë om winste te realiseer en sny verliese. Bestel posisies, die plasing van 'n inskrywing om te verkoop onder die prys waar jy in die posisie beskerm jou teen addisionele verliese, en die plasing van 'n inskrywing orde bo die prys waar jy in slotte in winste te verkoop. Kan jy 'n voorbeeld van die gebruik van 'n inskrywing sodat stop perke. Voorbeeld 1: As jy 'n koop euro / dollar posisie by 1,3900: Jy kan 'n stop verlies met behulp van 'n verkoop inskrywing ORDER (Stop Entry, SE) by 1,3800 OF 'n beperking met behulp van 'n verkoop inskrywing ORDER (perk Entry, LE) by 1,4000 plaas. Voorbeeld 2: As jy 'n sell euro / dollar posisie 1,3900: Jy kan 'n stop verlies plek deur die gebruik KOOP inskrywing ORDER (Stop Entry, SE) by 1,4000 OF 'n beperking met behulp van 'n KOOP inskrywing ORDER (perk Entry, LE) by 1,3800. Wat verander met stoppe en beperkings op 31 Julie? Jy sal nie meer in staat wees om te stop en beperk bestellings verbonde aan individuele kaartjies het As ek toegang bestellings vir tot stilstand kom en perke, is daar 'n kans dat albei kan veroorsaak? Ja. Maar FXCM is die bekendstelling van 'n nuwe orde tipe wat jy in staat sal stel om te verhoed dat dit gebeur. OCO (Een kanselleer die Ander) inskrywing bestellings, wat handelaars sal voorsien met dieselfde funksie as hulle is gewoond nie, behalwe dat hulle nie gekoppel is aan enige posisies. Watch bo die video om te sien hoe om jou risiko te bestuur. Die dekking oor hoe om OCO orde wesens gebruik na 6 minute. FX Trading Station Vraag: Moet ek die platform weer te laai? Antwoord: Nee, Alhoewel daar 'n vinnige om jou platform te gradeer sal wees wanneer jy inteken op 2 Augustus 2009. Vraag: Wat sal gebeur met my bestaande posisies? A. As stop-verlies en beperking bestellings sal nie meer in ooreenstemming met die Amerikaanse regulasies, sal hulle verwyder word uit alle FXCM LLC rekeninge na 31 Julie. As jy kies om voort te gaan handel met FXCM LLC, sal jy nodig het om toegang bestellings om jou risiko te bestuur op enige oop posisies. OCO inskrywing bestellings sal beskikbaar wees aan die begin van Augustus. Vraag: Mag ek sien nog steeds individuele oop posisies, deur kaartjie? Mag ek sien individuele kaartjie PL A. Ja, kan jy individuele oop posisies te sien in die oop posisies venster, of laai 'n rekening verslag te eniger tyd. Wins en verlies is vertoon in real time. Ons weet egter kliënte aan te moedig om tyd te spandeer hulself vertroud te maak met die Opsomming Venster as dit is die beste manier om jou netto posisies vir elke paar sien op enige gegewe tyd. Watch bo die video vir meer inligting oor die inhoud Venster leer. Vraag: Ek hou van om handel te dryf op die kaarte, hoe sal dit beïnvloed? Hoe kan ek 'n posisie van die grafiek te sluit? A. Jy kan nog steeds plaas mark en inskrywing bestellings van die grafiek soos vroeër. Keerverlies en perk bestellings sal versper en so ook die vermoë om posisies te sluit sonder om opponerende mark bestellings. Vraag: As ek kan nie naby ambagte deur die venster oop posisies, hoe sal ek dit doen? A. plaas eenvoudig 'n opponerende mark orde op dieselfde geldeenheid paar, vir dieselfde bedrag as jou oop posisie. Vraag: As ek kan nie plaas stop-verlies en beperking bestellings deur die posisies venster oop, hoe ek verwag om die risiko van my poste te bestuur? A. Jy sal in staat wees om toegang bestellings gebruik om tot stilstand kom en lim sy plek ná 31 Julie wees, 2009. Inskrywingsvorms bestellings verskaf die vermoë om wins ralize en sny verliese. Tot stilstand kom en perke is in wese twee inskrywing bestellings wat gekoppel is aan 'n individu oop posisie. As 'n stop-verlies of beperking bevel gee aanleiding tot die ander is gekanselleer. FXCM het 'n nuwe funksie genoem OCO bekendgestel (Een kanselleer die Ander) inskrywing bestellings, wat dieselfde funksies wat as keerverlies en perk bestellings kan dien, behalwe dat hulle nie gekoppel is aan enige posisies sal voorsien. Byvoorbeeld, as jy gekoop GBPUSD op 1,4700 en wou om wins te neem honderd pitte bo en sny jou verliese honderd pitte onder julle sal eenvoudig moet twee inskrywing bestellings om te verkoop teen 1,4800 en 1,4600. Jy sal dan 'n skakel die twee ordes soos OCO sodat as 'n mens bevel gee aanleiding tot die ander sal outomaties gekanselleer word. Dit sou verhoed dat jy die aangaan van 'n posisie dat jy nie van plan is as die prys aksie was om te keer. OCO Entry Bestellings? Vraag: Wat is OCO Entry Bestellings A. OCO staan ​​vir "Een kanselleer die ander. Dit beteken eenvoudig dat as 'n deel van die orde voltrek word nie, die ander deel sal outomaties gekanselleer. Byvoorbeeld, al stop-verlies en beperking bestellings op die FX Trading Station is OCO bestellings (nie meer beskikbaar vir FXCM LLC rekeninge na 2009/07/31). dit wil sê dat as 'n stop treffer, die limiet sal outomaties verwyder. Vraag: Hoe kan ek 'n OCO Entry Orde? A. Besoek die video hierbo .. Wat sal gebeur met die OCO Entry Bestellings as ek die posisie te sluit via 'n mark orde? A. Terwyl OCO Entry Bestellings soortgelyke funksies te stop-verlies en beperking bestellings kan hê, is dit nie in werklikheid aan 'n bestaande orde. Daarom sal enige OCO Entry Bestellings wat met die doel om die bestuur van die risiko op 'n bepaalde posisie geplaas moet word geskrap moet daardie posisie met die hand gesluit deur 'n mark orde. Let daarop dat indien jou rekening 'n marge oproep sou ly al jou oop posisies word outomaties gesluit. Enige protetive OCO inskrywing bestellings moet dan met die hand te verwyder om te verhoed dat die aangaan van nuwe poste. Sal OCO Entry Bestellings slegs beskikbaar vir FXCM LLC kliënte? A. Die OCO Entry Bestel funksies sal beskikbaar wees op al die weergawes van die FX Trading Station wees. Maar, as die rekening nie verskansing nie die OCO bestellings uitgevoer in die opponerende rigting van oop posisies in staat gestel sal effektief geneutraliseer daardie posisies. Aan die ander kant, sal 'n mark om te koop 100K GBPUSD NIE geneutraliseer word deur 'n inskrywing om 100K GBPUSD verkoop indien die rekening verskansing aangeskakel. MetaTrader4 (MT4) MetaTrader4 (MT4) kliënte wat graag hul huidige platform funksionaliteit handhaaf (met verskansingstrategie geaktiveer) kan oordra na FXCM Verenigde Koninkryk. KLIK HIER om opt-in. Vraag: Ek is 'n MT4 gebruikers en wil my rekening met FXCM LLC hou. Hoe sal my rekening geraak word? Soos van 31 Julie 2009, sal al FXCM VS (FXCM LLC) Meta Trader 4 oop posisies word gesluit. Om Meta Trader 4 en jou Expert Adviseurs hou jy kan oordra na 'n FXCM VK (FXCM Ltd) Meta Trader 4 rekening. Tot op datum, het ons geen aanduiding dat die MT4 platform in staat sal wees ontvang word aangepas om te voldoen aan die eerste-in-eerste-uit-uitvoering sonder beduidende verlies in funksionaliteit. Die oplossings wat FXCM ondersoek sal die werking van baie deskundige adviseurs kreupel en sal lei tot 'n veel minder robuuste platform. As gevolg hiervan, FXCM beplan om die MT4 platform ondersteun deur sy Britse entity8213; Forex Kapitaalmarkte Limited (FXCM UK) 8213; wat gereguleer word deur die UKs Financial Services Authority (FSA). Die MT4 platform sal nie meer aangebied deur FXCM VSA en sal gestaak word op 31 Julie 2009. Na mark naby, 4:00 op 31 Julie, al handel funksionaliteit sal gestremde wees en alle posisies sal gelikwideer word. Alle hangende bestellings, insluitend stop en perke, sal uit gewis word. Neem asseblief kennis dat alle geslote posisies sal jou dwing om enige verliese of winste op jou rekening op daardie tydstip te realiseer. Jy het die opsie om jou rekening oorgeplaas na FXCM Verenigde Koninkryk met geen verandering aan jou bestaande verhandelingsplatform funksionaliteit. As jy jou rekening wil oordra aan FXCM Verenigde Koninkryk, voltooi asseblief die een bladsy vorm. Meta Trader 4 rekening mag oorplaas Form Forex System Selector Forex System Selector kliënte wat graag hul huidige platform funksionaliteit handhaaf (met die verskansing in staat gestel) kan oordra na FXCM Verenigde Koninkryk. V. Ek gebruik die Forex System Selector platform, hoe sal my rekening / portefeulje beïnvloed? A. Tradency, die maatskappy agter die Forex System Selector sagteware sal ook wees om deur middel van 'n pleister om te voldoen aan die nuwe reëls. Die volgende veranderinge sal wees in werking: 1) Toevoeging StopLoss en TakeProfit vlakke te posisies oop sal wees afgeskakel vir FXCM LLC rekeninge, 2) wanneer ek probeer om 'n posisie wat "jonger" as 'n ander posisie op daardie selfde geldeenheid paar te sluit, sal jy 'n waarskuwing boodskap verduidelik wat jy nodig het om die "ouer" posisie eerste, 3) Multi-verandering te sluit op die "Tab posisies" ontvang sal wees afgeskakel. Oordrag na FXCM Verenigde Koninkryk: Vraag: Hoe weet ek wat FXCM entiteit ek handel met? A. Die entiteit jy handel dryf met sal in ag geneem word in die boonste linker hoek van die gekombineerde rekeningstaat wat deur die FXCM Trading Station of deur MYFXCM kan uitgevoer word. Vraag: As ek my rekening te FXCM Verenigde Koninkryk skakel wat beskerming beskikbaar is? A. Die Financial Services Authority (FSA) is die regulerende liggaam wat oorsee plek FX handel in die Verenigde Koninkryk. Die mark is gereguleer in die Verenigde Koninkryk veel meer dan in die VSA is. Rekeninge met Forex Kapitaalmarkte LTD (FXCM VK) is ten volle geskei in ooreenstemming met FSA kliënt geld reëls. Die FSA, een van die mees gerespekteerde finansiële regulerende liggame die wêreld se reguleer FXCM Verenigde Koninkryk. In die onwaarskynlike geval van bankrotskap FXCM Verenigde Koninkryk se, sou bates kliënt nie blootgestel word aan enige bankrotskap verrigtinge. Vraag: Wat sal gebeur met my bestaande posisies as ek dra na FXCM VK? A. Alle poste wat voor 16:00 ET is geopen op 24 Julie sal nie geaffekteer word nie. As jy 'n oop posisies met stoppe en perke reeds in plek, die posisies sal as bly is wanneer die mark heropen op Sondag 26 Julie. Ek is 'n Amerikaanse burger. Kan ek 'n rekening met FXCM Britse oopmaak? Vraag: Met my rekening by FXCM Verenigde Koninkryk, sal ek nodig het om die Britse bel om steun te kry? A. FXCMs globale kantore is 24 uur per dag, sewe dae per week oop. Jy kan voortgaan kontak dieselfde kantoor en ondersteuningspersoneel jy gewoond is om, deur middel van dieselfde bekende telefoon, gesels, en e-pos metodes, ongeag van waar jou handel rekening is opgestel. V. Hoe kan ek deponeer om my rekening as dit gehuisves met FXCM VK? A. FXCM Verenigde Koninkryk maak voorsiening vir bank draad, debietkaart, kredietkaart, en tjek deposito's en onttrekkings. Let wel daar verskillende webwerf skakels en befondsing besonderhede wat verband hou met rekeninge by FXCM Verenigde Koninkryk. Besoek FXCM - Deponering Fondse Options vir volledige besonderhede. Let asseblief ook daarop kliënte het die opsie om hul rekeninge in besit wees van: GBP, EUR, USD, JPY, CAD, en NZD. Amerikaanse kliënte kan fondse te stuur na 'n Amerikaanse bankrekening. Vraag: Moet ek enige nuwe sagteware aflaai as my rekening is met FXCM VK? A: Nee, jy sal dieselfde handelspos gebruik. Geen addisionele aflaai vereis. Vraag: Sal ek in staat wees om stop-verlies en beperking bestellings te plaas op individuele posisies nadat ek dra na FXCM VK? A. Ja. Alle FXCM UK rekeninge sal toelaat kliënte te stop en perke plaas. Vraag: Sal ek in staat wees om posisies te sluit uit die venster oop posisies as ek dra na FXCM VK? Vraag: Sal verskansing aangesit wees op my rekening nadat dit oorgedra word na FXCM VK? A. Ja. Alle FXCM UK rekeninge standaard te hê verskansing aangeskakel. Dit is om te sê dat koop en verkoop posisies sal nie meer mekaar verreken. Koop en verkoop posisies kan nou op dieselfde rekening gehou word. Vraag: Sal OCO Entry Bestellings aangesit wees op my rekening nadat dit oorgedra word na FXCM VK? A. Ja. Maar, as die rekening nie verskansing nie die OCO bestellings uitgevoer in die opponerende rigting van oop posisies in staat gestel sal effektief geneutraliseer daardie posisies. Aan die ander kant, sal 'n mark om te koop 100K GBPUSD NIE geneutraliseer word deur 'n inskrywing om te verkoop indien die rekening verskansing aangeskakel. Ek is Kanadese, kan ek opt-in te FXCM VK? Jy sal nie geraak word deur die NFA reël as jy 'n aansoek ingedien is en / of jou rekening gehou met FXCM Kanada LTD. Jy is net in aanmerking kom om opt-in te FXCM Verenigde Koninkryk as jy 'n rekening by FXCM LLC hou en 'n e-pos van FXCM met betrekking tot 'n rekening oordrag ontvang het. Vraag: Wat is die afsny datum te kies in my rekening mag oorplaas na FXCM VK? A: Kliënte moet die opt-in te dien vorm teen die einde van Dinsdag 21 Julie. V: Wat gebeur as ek dit nie oordra voordat die sperdatum? Kan ek na die oordrag? Hoe? A: Kliënte moet die opt-in vorm indien teen Dinsdag 21 Julie om hul rekeninge moeiteloos na FXCM VK voor die EIEU reël in werking tree. As jy kies om oor te skuif na die sperdatum wat jy sal hê om uit te sluit alle oop posisie, 'n aansoek in te dien, en sluit al oop posisies voor FXCM jou rekening kan beweeg. Vraag: Sal my hefboom verander? Vraag: Sal my rekening nommer verander? Sal handelsure verander?


No comments:

Post a Comment