Tuesday, October 18, 2016

Opleiding Strategie Mobiele Programme

Die belangrikste komponente van 'n foon Strategie 2520O% 2520Brien-1521.jpg "/% Deur James Ox27; Brien 2013/08/28 20:08:08 UTC Daar is geen twyfel dat mobiele apps is die toekoms van die handel. Nie wanneer die skrif aan die muur digitale sê dat sowat 25% van aanlyn kleinhandel gebind vir slimfone en tablette teen 2017. Dit beteken nie dat jou maatskappy is outomaties duidelik oor wat om te doen, presies. Wat is jou foon strategie? En hoe kan jy voor-laai dit vir sukses? Om te wat en hoe begin met vra waarom. Dit is, waarom jou onderneming 'n foon nodig? Die antwoord lê in die manier (e) wat jou kliënte gebruik om jou dienste en koop jou produkte. As hulle so kan doen in 'n nuwe - en nuut buigsaam, gerieflik en relevante maniere - daar is die rede waarom waarmee jou jeug strategie moet begin. Volgende, hoe. Ons kry hierdie antwoord deur die ontwikkeling van 'n app wat die kern doelwitte wat ons het net ontwerp op die voor-en middelpunt van ons Strategie hou. Buigsaam, gerieflik en relevant. 'N app wat kliënte net hierdie dinge gee, en kan later (as alles goed gaan) doen dit dinamies en op skaal. Kom ons kyk na 'n paar belangrike komponente van jou strategie vir die maak van dit gebeur. Kom ons begin Imagine jou volgende artikels. Fokus op Experience Kartering uit die gebruikers se ervaring is die eerste belangrike komponent. Jou selfoon-app strategie begin met die idee van interaksie. Die doel is om 'n venster of 'n koppelvlak wat bied kliënte met presies wat hulle wil skep - een wat kan wees met hulle byna oral. "Baie keer ons kliënte dink ons ​​ontwerp koppelvlakke mooi en lus vir die oog te wees," sê Sean Mahoney, president en uitvoerende hoof van AndPlus. "Regtig, is dit belangrik om na te dink oor wat die gebruiker voel oor die aansoek nadat hy of sy gedoen om dit te gebruik. Is hy of sy dink 'Geez, dit was taai, dank God ek het deur dit, of is dit nader aan' Sjoe dit was vinnig, ek wens ek kon meer doen deur middel van hierdie inligting. " Met ander woorde, adres kwessies van frustrasie wat kan kom uit die baie grootte, vorm en funksie van die mobiele toestelle wat ons gebruik - dan skakel hulle. Los op vir gebruikers optrede soos wat gebeur as hulle terug klik om binnekort? Of, wat as hulle hul verband te verloor? In hierdie poging, bly platform neutrale: Jou kliënte moet nie te skakel na spesifieke hardeware om met jou offers. Sukses as 'n "Guts-Out" benadering Jou strategie begin met gebruikers ervaring, maar dan moet dit ontwikkelaar bemagtiging inkorporeer. Gemak van gebruik wanneer dit kom by wat gaan aan agter die skerms met jou program is nie te skei van tevredenheid van die gebruikers, dit is endemies aan dit. En dit is diep verband hou met of en hoe jou program die buigsaamheid om te groei sal hê. Begin met hierdie idee: Jou ontwikkelaars wil 'n robuuste Application Programming Interface - wat beteken, al die funksies en roetines wat toelaat dat 'n toegang tot en interaksie met die sagteware terug by die winkel. API is oor die bou van blokke, gereedskap wat intern of ekstern ontwikkelaars kan integreer met ander databronne soos sosiale netwerke en derdeparty-wolk dienste, die uitbreiding van jou bereik selfs verder. Ty Amell, hoof uitvoerende beampte van StackMob. dui daarop dat 'n sterk mobiele-app strategie neem hierdie API konsep en gaan 'n stap verder. Hy beoog 'n backend vir ontwikkelaars wat ten volle se wolk funksionele. "Backend platforms bied 'n stel redelik standaard funksies soos die stoor van data, gebruikers verifikasie, integrasie met sosiale netwerke, stoot kennisgewings - dinge wat die meeste mobiele programme nodig het om suksesvol te wees, maar is nie van plan om jou program te onderskei in die einde," Amell sê. "Wanneer jy 'n wolk-gebaseerde backend gebruik, in plaas van die besteding van tyd skryf boiler kode, jou ontwikkeling hulpbronne bevry om te fokus op die ontwerp van die gebruikers se ervaring op die voorkant." Dus, as die doel is om die kliënt se ervaring die dryfkrag agter waarom jou onderneming 'n foon moet maak. Amell se raad is oor bevry jou app makers om te konsentreer op die gebruiker tevredenheid. Bou in waarde aan Meganismes Ek wens ek kon meer doen deur middel van hierdie inligting. Gaan terug na ons eerste belangrike komponent, Mahoney is op iets, hier. Iets met gevolge vir die maak van geld. Jou selfoon-app strategie moet streef na 'n omgewing wat maak dit maklik vir gebruikers om betrokke te raak met jou besigheid te kry, maar een wat ook hulle organies moedig om die aankoop van besluite te neem. Dit kan begin met 'n gratis, maar dit moet iewers langs gaan. "Sleutel strategieë het te doen met die verspreiding en skep van inkomste," sê Alex Genadinik, stigter van Problemio. "Free apps is baie makliker om die mark in 'n App Store, en die meeste van die hoogste-verdien programme is eintlik freemium programme." Betekenis, gebruikers betaal niks om te begin, maar wanneer hulle tot die I-wens-ek-kan-doen-meer drumpel, hulle reeds voorbereide om 'n prys punt vir gevorderde opsies, toegang en funksies binne die freemium struktuur aanvaar. Verstaan ​​die wheres en whens van betaling drempels is die sleutel tot 'n suksesvolle mobiele-app strategie. Dit laat jou toe om jou maatstawwe stel wanneer dit kom by watter soort aflaai volume sal 'n opbrengs op jou belegging gelyk. Dit help jou ook om die tydperk voor oë vir skalering jou backend, moet jou jeug werklik opstyg. Ten slotte, kan u aanvanklike gebruiker-end konsep onder die druk van die kliënt eis verander. Dit is byna altyd 'n positiewe punt van interaksie (dit is 'n groot probleem te hê!). Wees oop vir dit. Teen die tyd dat jou maer uitrol, robuuste infrastruktuur en bereidwilligheid om te gaan waar jou gebruikers neem jy die punt wat jy hoef te klantgedrewe verandering inkorporeer bereik - jy weet dat jou selfoon-app strategie het tot gevolg gehad dat sukses.


No comments:

Post a Comment