Wednesday, October 12, 2016

Onderrigstrategieë Vir Suksesvolle Leer - Powerpoint Ppt Aanbieding

Onderrigstrategieë vir suksesvolle leer - PowerPoint PPT aanbieding PPT & ndash; Onderrigstrategieë vir suksesvolle leer PowerPoint-aanbieding | vry om te sien - ID: 11cd54-NGU4Y Onderrigstrategieë vir suksesvolle leer Die hoe om te verseker dat die doelstellings van 'n leersituasie bereik deur. (Schiller & Phipps, 2002) Kenmerke leerbehoeftes van die jong kind. Â € PowerPoint PPT aanbieding Titel: onderrigstrategieë vir suksesvolle leer Onderrigstrategieë vir suksesvolle leer Aanbieder Fay Dixon (Shortwood Onderwysers Kollege) April 11, 2007 Inleiding In hierdie aanbieding sal ons spreek die volgende 1. Onderrigstrategieë en leer 2. Eienskappe van 3-5 jariges 3. leerbehoeftes 4.The raamwerk 5. Implementering / bestuur van strategieë Onderrigstrategieë. Die hoe om te verseker dat die doelstellings van 'n leersituasie word bereik deur die leerders. Dit behels die metodes / prosedures, tegnieke, aktiwiteite, media / materiale bv. probleemoplossing, ontdekking, speel ens Probleemoplossing Stappe in probleemoplossing IDEALE Watter aktiwiteite vir die kinders? Saak in storie vorm dit wil wees opgelos. Wat tegniek? Bv. Cueing / wenke Wat media vir die oplossing van die saak? manipuleerders 3-5 jariges. Ontwikkel in verskeie gebiede of gebiede gelyktydig en elk van hierdie gebiede van ontwikkeling is ewe belangrik vir hulle. Nie net is die ontwikkelings domeine ewe belangrik, maar is verweef. Daar word gesê dat die sosiaal-emosionele welstand van die kind brandstof die intellek. Vroeë brein navorsing bepaal dat sosiaal-emosionele ontwikkeling en kognitiewe ontwikkeling loop hand aan hand. (Schiller Phipps, 2002) Eienskappe leerbehoeftes van die jong kind. Jong kinders leer in beton ervaringsleer maniere eerder as abstrakte proses Jong kinders natuurlik integreer nuwe inligting in hul vorige ervarings Jong kinders leer die beste wanneer hulle kan gaan op soos Ouers Gemeenskap Skool - resources, voorwaardes, sosio-politieke Kenmerke van die kurrikulum Dit is gebaseer op die beginsels van hands-on, beton ervarings en aktiewe leer Dit bou nuwe ervarings op bestaande kennis en geleidelik strek dat kennis Dit bied 'n wye verskeidenheid van aktiwiteite en ervarings wat kan akkommodeer verskille in kinders styl en tempo van leer. Effektiewe onderrigstrategieë Storievertelling bevraagtekening bespreking Probleemoplossing gaming peer afrigting eksperimenteer simulasie Skep of voeg Challenge Genereer 'n probleem of voeg moeite om 'n taak of stap sodat dit 'n bietjie meer as wat kinders het reeds onder die knie (Bv wanneer die kinders is maklik om te gooi boontjiesakke deur 'n groot gat in 'n boks, roterende die boks bied 'n kleiner gat in plaas van om kinders te hê net kyk na die uitkoms van meng twee stowwe, vra hulle om predict - Wat dink jy sal wanneer gebeur?). Gee 'n wit, wenk, of ander bystand Help kinders om te werk op die rand van hul huidige bevoegdheid (Bv aanvanklik etikettering werk stoorareas met beide prentjie en druk etikette die foto's later te verwyder help twee rusie kinders deur middel van die stappe van konflikoplossing totdat hulle kan werk deur konflik op hul eie). verskaf inligting Direk gee kinders feite (Bird maak neste soos hierdie een om in te woon), verbale etikette (Dit is 'n stoel), en ander inligting. gee rigting Verskaf instruksies vir kinders optrede of gedrag (Skuif die blokke op die top van die tafel "" Gooi baie stadig sodat ons nie verloor nie enige van die voorbeeld Julene, Suzette, Diane en Josef is in die huis sentrum, mev Lang (die onderwyser) sluit aan by hul spel. Die keuse van 'n tema wat sy weet hierdie kinders ervaar birthdays - sy gaan die sentrum en modelle die rol van die verjaarsdag persoon. Hi, Im beplanning om 'n party te hê vir my verjaarsdag. Ek het gewonder of jy my kan help? 20 Die kinders vinnig belangstel geword en versamel rondom. Mev Lang sit by die tafel. Wat sal ons nodig het vir my party? Sy vra om vinnig hulle taal interaksie. N koek! Ballonne! Geskenke! Hulle antwoord. 21 Wie toe sal ons nooi? vra sy. Die kinders begin skree uit name, en mev Lang sê, ek kan nie onthou al daardie name. Ons moet 'n maak lys. Sy skep 'n uitdaging een sy weet Hy sal saam met die individuele kind wissel deur te vra, Wie kan hul naam op 'n lys te skryf? Papier vir die lys is gevind, en die kinders begin om beurte te maak 22 skryf hul naam of die naam van 'n vriend. Vir Suzette. Mev Lang gee hulp in die vorm van naamkaartjies die kind kan kopieer. Vir Josef sy demonstreer hoe om die eerste te maak brief van sy naam. Vir Julene, wat kan skryf ten minste 'n paar letters van haar naam op haar eie, voeg sy by meer uitdaging. Wat kom nadat jou J? vra sy Julene. wat brief dink jy jou vriend Daves naam begin met? as die kinders skryf, mev Lang erken en bekragtig hul pogings. 23 Jy het 'n N, vertel sy Julene. Ek weet jy het al oefen daardie brief elke dag. Wanneer die lys gemaak, mev Lang voeg 'n paar wiskunde om die leerervaring. Ons het 'n lang lys van mense uit te nooi, maar dont weet as ons genoeg borde vir al hierdie mense. Hoe kan ons uitvind? Die kinders begin om die mense reken op hul lys en die plate in die kas. 24 Soms is 'n kind vashaak, teen 'n verlies vir die volgende nommer. Carol verskaf die nodige


No comments:

Post a Comment